Značka spodního prádla uspořádala módní přehlídku online

Kvůli koronavirové pandemii se zastavil svět jak ho známe a s ním i módní průmysl. Módní přehlídky byly zrušeny, slavnostní předávání různých cen odloženo na neurčito, prezentace nových módních trendů bylo pozastaveny … Nyní se vlastně čeká, kdy se vše vrátí do starých kolejí. Značka spodního prádla Bluebella Lingerie se ale i přesto všechno rozhodla uspořádat plánovanou módní přehlídku nové kolekce, a to online. 

V bezpečí domova a s nadšením pro věc

Bluebella Lingerie je první a zatím jedinou módní značkou, která se rozhodla poprat se s dopadem koronavirové krize po svém. Online módní přehlídka se konala přes síť Zoom a dostalo se jí velkého úspěchu. Celý módní svět obdivuje především neskutečné nadšení pro věc nejen pořadatelů, ale i samotných modelek, které z bezpečí svého domova předváděly kousky z nejnovější kolekce spodního prádla.

[easy-image-collage id=66624]

200 modelek vybrané přes online konkurz

Konkurz na modelky probíhal jak jinak než online. Díky tomu dostaly prostor modelky z celého světa – online přeci můžete předvádět kdekoliv. Celkový počet modelek z různých zemí – od Velké Británie, Nizozemí, Dánsko, Havaje, Kanady, po Irsko nebo Hongkong – se zastavil na čísle 200.

[easy-image-collage id=66884]

Každá žena je krásná žena

Značka spodního prádla Bluebella Lingerie se rozhodla pro svou historicky první online módní přehlídku odbočit ze zavedených stereotypů – výběr modelek totiž rozhodně nebyl v rozmezí tělesných proporcí 90 – 60 – 90. Bluebella Lingerie zastává názor, že každá žena je krásná. Bez ohledu na věk a velikost oblečení. Díky čemuž získala módní přehlídka ještě více pozornosti.

Prohlédněte si fotogalerii z přehlídky

Foto: Facebook.com/Officialbluebella.


Avatar

NikolKurkova

Oblékání je odrazem člověka - malý kousek z toho, kdo jste, je v tom, co máte na sobě (M. Jacobs). Můžete být každý den za někoho jiného a zároveň sami sebou. Tohle kouzlo na módě prostě miluji.