Značka Kate Spade daruje 100.000 dolarů na pomoc v boji s koronavirem

I když se současná situace kolem koronaviru pomalými kroky postupně zlepšuje, stále nemáme vyhráno. Vědomy jsou si toho i módní a kosmetické značky, které se snaží všemi různými prostředky pomoci k tomu, abychom se co nejdříve mohli vrátit do běžného života.

Pomoc z řad módních značek

Darování peněz, šití roušek, výroba dezinfekčních gelů – to jsou jedny z mála příkladů toho, jak se vlivné společnosti snaží zapojit do boje proti koronaviru, který nám poslední týdny komplikuje život. Kvůli pandemii byla uzavřena řada prodejen a firem, které tak přicházejí o své zisky. Módní značky a společnosti ale nezahálí ani v době nečekané „dovolené“. Zatímco některé z nich se vrhly do šití roušek, další se rozhodly darovat peníze, které mají pomoci v boji proti COVID-19.

Zesnulá designérka Kate Spade, jež je zakladatelkou značky Kate Spade New York, mimo jiné založila nadaci, která každoročně věnuje 1.000.000 dolarů na charitativní účely. Tentokrát nadace Kate Spade věnuje 100.000 dolarů na program Crisis Text Line. Ten poskytuje psychickou pomoc a podporu lékařům a zdravotním sestrám, které pracují v první linii a jsou denně pod obrovským psychickým tlakem. Kromě toho společnost Tapestry, mateřská společnost Kate Spade New York, daruje 2.000.000 dolarů na podporu malých firem v New Yorku, které jsou kvůli pandemii v ohrožení.

Za zmínku stojí i další, méně známé značky, společnosti a módní domy, které se momentálně zapojují do podobných aktivit. Například značka luxusních šperků Graff darovala 1.000.000 dolarů fondu Solidarity Response Fund, jehož momentální hlavní náplní je podpora pracovníků v první linii.

Módní společnost Capri Holding, která vlastní značky Michael Kors, Versace a Jimi Shoo, daruje za každou z těchto značek 1.000.000 dolarů. Tato částka poputuje do měst, ve kterých značky působí – New York (Michael Kors), Londýn (Jimmy Choo) a Milán (Versace). Opět budou věnovány na podporu pracovníků v první Linii.

View this post on Instagram

I have lived in New York all my life—the city has been my home for over 40 years and it’s where I founded my business. Among the many things that I love about New York and New Yorkers is their strength and unwavering resilience in times of crisis. For a city as big as it is, there’s always been a strong sense of community.  It’s heartbreaking to see what is happening here in my hometown, which is currently an epicenter of the virus, and the impact this outbreak is having on people in our city and around the world.  I commend everyone working on the frontlines in our health care centers and thank you for your dedication to helping others. -xo MK Michael Kors the brand, along with personal contributions from founder and Chief Creative Officer Michael Kors and CEO John Idol, will be donating $2 million towards local COVID-19 relief efforts. The contributions will support two of NYC’s largest hospital systems—NYU Langone Health and NewYork-Presbyterian Hospital. Additionally, it will provide assistance to our longtime partner @GodsLoveNYC, a local non-profit delivering nutritious meals to people living with severe illnesses, who are especially vulnerable during this time, and A Common Thread, the CFDA/Vogue Fashion Fund for COVID-19 Relief that provides financial relief to small businesses in the fashion community.

A post shared by Michael Kors (@michaelkors) on

Foto: Shuterstock.com, Instagram.


Avatar

Agáta Eismannová

Jsem trochu snílek, trochu módní nadšenec, trochu romantik, trochu cynik. Zajímám se o zdraví a krásu, zejména o zevní péči o naše tělo. Není mi ale lhostejné ani to, co do svého těla dostávám skrze potraviny. Ráda předávám své vědomosti a zkušenosti i z oblasti zdravé výživy.