I když se současná situace kolem koronaviru pomalými kroky postupně zlepšuje, stále nemáme vyhráno. Vědomy jsou si toho i módní a kosmetické značky, které se snaží všemi různými prostředky pomoci k tomu, abychom se co nejdříve mohli vrátit do běžného života.
Pomoc z řad módních značek
Darování peněz, šití roušek, výroba dezinfekčních gelů – to jsou jedny z mála příkladů toho, jak se vlivné společnosti snaží zapojit do boje proti koronaviru, který nám poslední týdny komplikuje život. Kvůli pandemii byla uzavřena řada prodejen a firem, které tak přicházejí o své zisky. Módní značky a společnosti ale nezahálí ani v době nečekané „dovolené“. Zatímco některé z nich se vrhly do šití roušek, další se rozhodly darovat peníze, které mají pomoci v boji proti COVID-19.
Zesnulá designérka Kate Spade, jež je zakladatelkou značky Kate Spade New York, mimo jiné založila nadaci, která každoročně věnuje 1.000.000 dolarů na charitativní účely. Tentokrát nadace Kate Spade věnuje 100.000 dolarů na program Crisis Text Line. Ten poskytuje psychickou pomoc a podporu lékařům a zdravotním sestrám, které pracují v první linii a jsou denně pod obrovským psychickým tlakem. Kromě toho společnost Tapestry, mateřská společnost Kate Spade New York, daruje 2.000.000 dolarů na podporu malých firem v New Yorku, které jsou kvůli pandemii v ohrožení.
Za zmínku stojí i další, méně známé značky, společnosti a módní domy, které se momentálně zapojují do podobných aktivit. Například značka luxusních šperků Graff darovala 1.000.000 dolarů fondu Solidarity Response Fund, jehož momentální hlavní náplní je podpora pracovníků v první linii.
Módní společnost Capri Holding, která vlastní značky Michael Kors, Versace a Jimi Shoo, daruje za každou z těchto značek 1.000.000 dolarů. Tato částka poputuje do měst, ve kterých značky působí – New York (Michael Kors), Londýn (Jimmy Choo) a Milán (Versace). Opět budou věnovány na podporu pracovníků v první Linii.
Foto: Shuterstock.com, Instagram.