Značka Victoria’s Secret ještě donedávna patřila mezi ty nejoblíbenější brandy ve svém oboru. V posledních letech se ale potýká s finančními problémy, kdy zaznamenala značné poklesy v tržbách. To ale není jediný problém, který značku tíží.
Značka si poctivě budovala svou prestiž již od roku 1990. Do svých kampaní a přehlídek obsazovala jen ty nejlepší topmodelky, které musely projít náročným castingem. Módní přehlídky Victoria’s Secret se každoročně těšily obrovské popularitě. V předvánočním období je sledovaly miliony diváků po celém světě. Velkolepé módní show kralovaly krásné modelky a známé hudební hvězdy. Tomu je však nyní konec. Vedení Victoria’s Secret se rozhodlo tyto ikonické přehlídky ukončit a raději se zaměřit na vytvoření jiného tipu událostí pro představení nových kolekcí.
V čem tkví současné problémy Victoria’s Secret?
Victoria’s Secret ztrácí prestiž, kterou si dlouhá léta budovala. Zákaznice si stěžují na zhoršující se kvalitu výrobků a na to, že nejsou naplňovány potřeby normálních žen. Spodní prádlo Victoria’s Secret je dělané tak, že padne pouze velmi štíhlým dívkám a ženám, což je jasně vidět i v kampaních, kde jsou propagovány vysoké a štíhlé ženy.
Victoria’s Secret přání a prosby svých zákaznic, aby byly při výrobě prádla zohledňovány všechny typy postav, celé roky ignoruje a zákaznice tak raději nakupují jinde. V důsledku toho tržby Victoria’s Secret v posledních letech značně poklesly a muselo tak dojít i k uzavření některých prodejen, o čemž informuje i americký Businessinsider.com.
Uvidíme, zda se Victoria’s Secret co vzpamatuje a změní svůj přístup k zákaznicím a celkově ke svému byznysu.
Foto: Landon Nordeman, Instagram.