Od dob své první módní přehlídky v roce 1962 uplynula už pěkně dlouhá doba. Jméno Valentino však stále patří k nejuznávanějším módním značkám na světě. Nyní Valentino přepisuje svou historii. Poprvé totiž představil v rámci jedné módní přehlídky pánskou i dámskou kolekci.
„Toužím po jediném. Abych mohl udělat ženy krásné a elegantní.“ Valentino Clemente Ludovico Garavani
Pre-fall 2019
Módní kolekci Pre-fall 2019 měl na starosti současný kreativní ředitel značky Valentino Pierpaolo Piccioli, který se snažil předvést rozbíjející se protiklady namísto jejich skrytí. Kolekci dominují volánky, krajka, květiny, barvy a motivy – vše inspirováno Japonskou kulturou. Dle sdělení Pierpaola je Pre-fall 2019 převratná především z důvodu, že Valentino hledá nedokonalost v dokonalosti.
Celá kolekce vznikla ve spolupráci s japonskými umělci a řemeslníky a nezakoupíte ji jinde na světě než právě v Flagship store v Ginza Six v Japonsku.
„Vždycky mě fascinovala japonská představa o kráse, která je ve své podstatě o nedokonalosti a potřebě neustálé transformace; myslím, že právě toto ztělesňuje moderní beauty vizi,“ vysvětluje Pierpaolo.
Módní přehlídka upoutala pozornost
Módní přehlídka Pre-fall 2018 beze sporu upoutala pozornost. Módní dům Valentino vsadil nejen na známé tváře jako je například dcera modelky Cindy Crawford – Kaia Gerber, ale také si je vědom současné moderní doby a vliv internetu. Proto byla celá módní přehlídka vysílána online, a tak celý svět mohl být 27. listopadu od 12.00 hodin součástí Pre-fall 2019.
Foto: facebook.com/valentino.