Zpěvačka Lady Gaga se netají svou oblibou v módní značce Valentino. Mohli jsme zaznamenat řadu ikonických momentů z červeného koberce, kde se Gaga předvedla v róbách z dílny tohoto italského módního domu, jenž v roce 1960 založili Valentino Garavani a Giancarlo Giammetti. Bylo jasné, že spolupráce na sebe nenechá dlouho čekat. Před několika dny módní dům Valentino na svém Instagramu oznámil, že Lady Gaga bude tváří nového parfému s názvem Voce Viva.
Kreativní ředitel Pierpaolo Piccioli si zpěvačku pro propagaci nového parfému vybral pro její individualitu a odhodlání podporovat inkluzivitu. Dokonale splňuje myšlenku, kterou bude nový parfém představovat.
„Lady Gaga znamená svobodu, sebevědomí, čisté srdce,“ řekl Piccioli ve svém prohlášení. „Její účast v této kampani zvyšuje symbolickou sílu projektu na nejvyšší úroveň. Je ikonou generace. Za jejím poselstvím svobody, vášně pro umění, sebevědomí a rovnosti stojí i naše komunita Valentino. Jsem tak hrdý, že ji mám.“
Při výběru tváře pro novou kampaň je velice důležité, aby se ztotožňovala s charakterem značky. Valentino hlásá svobodu a nezávislost, což jsou důležité hodnoty i pro Lady Gaga. Zatím nejsou k dispozici podrobnější informace o připravovaném parfému a kampani. Na výsledek si musíme počkat do září. Zatím si ale můžete zkrátit čekání například poslechem některého z alb Lady Gaga. Také nelze opomenout, že zpěvačka má svůj vlastní parfém a také řadu dekorativní kosmetiky Haus Laboratories.
Foto: Filippo Monteforte, Getty Images, Instagram.