Módní značku Tommy Hilfiger netřeba představovat. Značka nesoucí jméno svého zakladatele patří k nejúspěšnějším ve svém oboru. Díky svému postavení na trhu je Tommy Hilfiger značkou, která dokáže nejen určovat módní trendy, ale také poukazovat na problémy v naší společnosti a ze své pozice i nabízet řešení v rámci koncepce společenské odpovědnosti.
Podobně jako módní e-shop ASOS, který před několika týdny sklidil velký úspěch se svou odolnou kombinézou pro zákazníky upoutané na kolečkové křeslo, se i Tommy Hilfiger angažuje v otázce módy pro hendikepované se svou řadou Tommy Hilfiger Adaptive.
[easy-image-collage id=16467]
První kolekce byla navržena už v roce 2016. Tehdy se jednalo o řadovku určenou hendikepovaným dětem a byla navržena ve spolupráci s neziskovou organizací Runway of Dreams, která se stará o začlenování hendikepovaných do běžného života. V roce 2017 pak přišlo pokračování s kolekcemi i pro dospělé a na tuto sérii pak Tommy Hilfiger navázal i na jaře 2018.
[easy-image-collage id=16468]
Třetí řada Tommy Hilfiger Adaptive zahrnuje všechny běžné druhy oblečení, jako jsou šaty, kalhoty, bundy, sukně nebo šortky. Tato série vypadá jako typická módní kolekce Tommy Hilfiger – jen se speciálními úpravami. Oblečení je kupříkladu upraveno magnetickými tlačítky, nastavitelnými lemy, suchými zipy, jednoručními zipy atd. I přes tyto důležité funkční změny je oblečení stále atraktivní a přitažlivé pro každého, kdo se rád hezky obléká, což má v důsledku pozitivní vliv na sebevědomí hendikepovaných.
[easy-image-collage id=16469]
Doufáme, že i další návrháři budou následovat tento příklad a učiní krok vpřed s podobnými kolekcemi.
Foto: Tommy Hilfiger.