Swarovski představuje charitativní kolekci

Jedna z nejznámějších šperkařských značek světa Swarovski představuje novou kolekci s charitativním podtextem. Sama značka si je dobře vědoma svého jména a tak využívá svůj vliv a ve své nové kampani upozorňuje na globální problém s nedostatkem pitné vody. 

Charitativní kolekce na záchranu planety

Nejnovější kolekce programu Waterschool je celá inspirovaná vodou. Výtěžek z prodeje poputuje na ochranu vodních zdrojů. Swarovski se tak připojil k ostatním módním značkám z celého světa, které upozorňují na globální problém, kterým je třeba se zabývat.

Swarovski Waterschool je investičním projektem značky Swarovski. Byl založen v roce 2000 a od té doby se projektu podařilo oslovit více než půl milionů lidí ze 7 zemí a šířit povědomí o ekologickém i ekonomickém hospodaření s vodou, jak ji v dobrém využívat a především jak ji chránit a pečovat o ni. Proč si tato společnost vybrala zrovna problém s vodními zdroji? Voda je pro značku Swarovski důležitá už od dob jejího založení v roce 1895 v rakouských Alpách. Toto místo bylo vybráno záměrně právě kvůli vodě, která je pro výrobu křišťálů klíčová.

Přívěsek, který bojuje za ochranu vodních zdrojů

Součástí této charitativní kolekce je přívěsek ve tvaru mušle. Navrhla jej známá ochránkyně životního prostředí Céline Cousteau, která navrhla i další křišťály.

Pokud i vás zajímají bližší informace o projektu Waterschool, na webových stránkách swarovskiwaterschool.com se dočtete vše, co vás zajímá.

Foto: Facebook.com/swarovski.global, instagram.com/swarovski.


Avatar

NikolKurkova

Oblékání je odrazem člověka - malý kousek z toho, kdo jste, je v tom, co máte na sobě (M. Jacobs). Můžete být každý den za někoho jiného a zároveň sami sebou. Tohle kouzlo na módě prostě miluji.