Poprsí všech tvarů a velikostí si zaslouží podporu a komfort, hlásá nová kontroverzní kampaň Adidas plná odhalených ňader

Fotografie s odhaleným poprsím nejrůznějších velikostí a tvarů zveřejněná na oficiálním twitteru značky Adidas uvedla kampaň, která promuje novou řadu sportovních podprsenek. Světoznámý německý výrobce sportovní módy a doplňků rozhodně ví, jak šokovat.

Příspěvek doprovázený kontroverzní fotografií odhaleného poprsí 25 žen se nese v duchu modernistické oslavy diverzity. Někteří kampaň chválí, jiní mají názor zcela odlišný.

„Věříme, že si ženská ňadra všech tvarů a velikostí zaslouží podporu a pohodlí. To je důvod, proč naše nová řada sportovních podprsenek obsahuje 43 stylů, takže každá žena si může najít to pravé pro své tělo.“

Například uživatel twitteru Tim Young v reakci na oficiální tweet značky doufá, že podobný nápad na kampaň nenapadne žádnou ze společností produkující menstruační pomůcky.

Adidas zveřejnil na svém oficiálním webu také tiskovou zprávu doprovázející kampaň, v níž uvedl, že 90 % žen nenosí správnou velikost podprsenky. I proto se značka rozhodla přepracovat celou koncepci nabídky sportovních podprsenek s ambicí, aby dokázaly vyhovět „všem“ typům ženských těl.

Nejsou-li prsa při běhu dostatečně podporována vhodnou podprsenkou, mohou se „zhoupnout“ a změnit svou polohu až o 19 cm. Poprsí je tak údajně vystaveno stejnému přetížení, kterému čelí jezdci Formule 1, hlásá dále oficiální tisková zpráva.


ℹ️ Tip: Existuje řada renomovaných studií a odborných názorů, které naopak doporučují podprsenky ze svého šatníku vynechat! Přečtěte si více v našem článků „Co se stane s Vaší podprsenkou, když přestanete nosit podprsenku“ včetně komentářové sekce, kde podobnou zkušenost potvrzují i naše čtenářky.


Nové modely sportovních podprsenek Adidas vznikly také díky spolupráci s profesorkou biomechaniky Joannou Wakefield-Scurr z univerzity v Portsmouth, která se v rámci své kariéry věnuje výzkumu zdravotních aspektů ženského poprsí i s ohledem na dámské podprsenky.

Nabízí se otázka, bylo by v dnešní době plné korektnosti košer vyjádřit názor, že tato kampaň je nevkusná? Případně, dočkáme se v budoucnu podobné kampaně promující například produkty pro muže s odhalenými penisy?

Co si o kampani myslíte ve? Dejte vědět v komentářích.


Avatar

Agáta Eismannová

Jsem trochu snílek, trochu módní nadšenec, trochu romantik, trochu cynik. Zajímám se o zdraví a krásu, zejména o zevní péči o naše tělo. Není mi ale lhostejné ani to, co do svého těla dostávám skrze potraviny. Ráda předávám své vědomosti a zkušenosti i z oblasti zdravé výživy.