Fotografie s odhaleným poprsím nejrůznějších velikostí a tvarů zveřejněná na oficiálním twitteru značky Adidas uvedla kampaň, která promuje novou řadu sportovních podprsenek. Světoznámý německý výrobce sportovní módy a doplňků rozhodně ví, jak šokovat.
Příspěvek doprovázený kontroverzní fotografií odhaleného poprsí 25 žen se nese v duchu modernistické oslavy diverzity. Někteří kampaň chválí, jiní mají názor zcela odlišný.
„Věříme, že si ženská ňadra všech tvarů a velikostí zaslouží podporu a pohodlí. To je důvod, proč naše nová řada sportovních podprsenek obsahuje 43 stylů, takže každá žena si může najít to pravé pro své tělo.“
As much as I dig women… I really hope no tampon company runs with a similar idea.
— Tim Young 🚛 (@TimRunsHisMouth) February 9, 2022
Například uživatel twitteru Tim Young v reakci na oficiální tweet značky doufá, že podobný nápad na kampaň nenapadne žádnou ze společností produkující menstruační pomůcky.
Adidas zveřejnil na svém oficiálním webu také tiskovou zprávu doprovázející kampaň, v níž uvedl, že 90 % žen nenosí správnou velikost podprsenky. I proto se značka rozhodla přepracovat celou koncepci nabídky sportovních podprsenek s ambicí, aby dokázaly vyhovět „všem“ typům ženských těl.
Nejsou-li prsa při běhu dostatečně podporována vhodnou podprsenkou, mohou se „zhoupnout“ a změnit svou polohu až o 19 cm. Poprsí je tak údajně vystaveno stejnému přetížení, kterému čelí jezdci Formule 1, hlásá dále oficiální tisková zpráva.
ℹ️ Tip: Existuje řada renomovaných studií a odborných názorů, které naopak doporučují podprsenky ze svého šatníku vynechat! Přečtěte si více v našem článků „Co se stane s Vaší podprsenkou, když přestanete nosit podprsenku“ včetně komentářové sekce, kde podobnou zkušenost potvrzují i naše čtenářky.
Nové modely sportovních podprsenek Adidas vznikly také díky spolupráci s profesorkou biomechaniky Joannou Wakefield-Scurr z univerzity v Portsmouth, která se v rámci své kariéry věnuje výzkumu zdravotních aspektů ženského poprsí i s ohledem na dámské podprsenky.
Nabízí se otázka, bylo by v dnešní době plné korektnosti košer vyjádřit názor, že tato kampaň je nevkusná? Případně, dočkáme se v budoucnu podobné kampaně promující například produkty pro muže s odhalenými penisy?
Co si o kampani myslíte ve? Dejte vědět v komentářích.