Americký úřad pro letectví a kosmonautiku NASA proniká nejen do hlubin vesmíru, ale také do světa módy. NASA se totiž snaží seč co může popularizovat vědu jako takovou a zároveň dostat svůj „brand“ do širšího povědomí zejména mladých lidí. Padesáté výročí přistání na Měsíci, které NASA oslaví příští rok, je perfektní příležitost k oslovení široké veřejnosti třeba i prostřednictvím módy.
Rok 2019 ve znamení výročí
„Malý krok pro člověka, velký skok pro lidstvo.“ Tak zněl výrok Neila Armstronga, prvního člověka, který vstoupil na měsíc. NASA aktuálně chystá obdobně vstoupit na neprobádaná místa, čímž je spolupráce s luxusními módními značkami, jedná se totiž o první spolupráci tohoto typu.
Logo NASA u luxusních značek
Spoluprací NASA s módními domy je stále víc a víc. Agentura spolupracuje se značkami jako je Coach, Nike, Vans, ale i Heron Preston. Všichni tito módní velikáni používají logo NASA a jiné vesmírné motivy ve svých kolekcích. Oblečení s logem NASA se objevuje také v menších obchodních řetězcích jako je např. značky H&M.
V současných módních trendech, kterým velí logománie, by nás tato spolupráce neměla překvapit. Že uvidíme vesmírné prvky na luxusním oblečení nejdražších světových značek, jsme ale opravdu nečekali. A tak musíme uznat, že je to opět 1:0 pro módní trendy, které nás neustále překvapují.
Foto: Unsplash.com.