Každá maminka často slýchá: „Jééé, ta je krásná, má tvé oči.“, „Chlapeček je celý tatínek.“ Samozřejmě každá maminka chce, aby měly děti co nejvíc z ní. A právě proto je stále více oblíbený trend v módě mother & daughter. Každá holčička pak bude vypadat jako mini verze své maminky. No podívejte se sami, není to rozkošné?
Moje mini já
Fotky tohoto trendu obletěly svět především pomocí Instagramu, který je nevyčerpatelnou studnicí nejnovějších trendů a novinek módního světa. Jak už to tak v dnešní době bývá, průkopníky tohoto trendu jsou zahraniční blogerky. O tom, že tento trend bude slavit úspěch, se nemuselo dlouho spekulovat. Právě proto se tohoto trendu chytly módní značky po celém světě. Už nyní tak v obchodech stále častěji naleznete trendy kousky ve vaší velikosti a v dětském oddělení navíc ve velikosti pro vaši milovanou dceru. Rodinné fotografie budou mnohem stylovější, že?
Páni kluci
Že se muži „opičí“ po ženách je všeobecně známo. Jinak tomu není ani u tohoto módního trendu. Tatínkové zkrátka začali závidět maminkám, že jejich holčička vypadá jako jejich dvojče a chtěli to samé mít se svými syny. Samozřejmě v chlapské verzi tohoto trendu. Nejoblíbenějším kouskem se staly stylové čepice s vtipnými názvy, které donutí nechat se vyfotit i ty nejvíce protivné muže na světě.
Velká kritika
Kritizovat umí každý. Proto tento moderní trend doprovází také vlna kritiky. Proč? Některé maminky se nechaly inspirovat a vyzkoušely se svou dcerou něco podobného, ale špatně si tento trend vyložily a použily outfity, které jsou pro děti takto ranného věku absolutně nevhodné. Topy byly vyzývavé, sukně byly krátké, nebo své dcerušky dokonce nalíčily. Pozor, pozor… vše má své hranice!
Móda je zábava
Nemusíte ladit outfit dcery s vaším, vyzkoušejte naopak váš outfit sladit s tím jejím. Uvidíte, jak z toho bude nadšená. Na nepochopení okolí jste určitě jako milovnice nejnovějších módních trendů, které jsou často velmi extravagantní, určitě zvyklá. Móda by sama o sobě měla být zábavou, na což mnoho lidí zapomíná.
Foto: Pinterest.com.