Módní značka Louis Vuitton má ve světě módy své výsostné významné místo. Jedná se o jednu z nejúspěšnějších luxusních módních značek všech dob. Nová kolekce této značky byla představena v milovaném městě módy – Paříži. A ne na ledajakém místě. Módní přehlídka se konala v muzeu umění Louvre. A předvedla promyšlené kousky do nejmenších detailů.
Značka Louis Vuitton touží po větším pochopení módy
Kreativní ředitel této luxusní značky Nicolas Ghesquiére touží po větším pochopení módy jako takové. „Jsem rád, že mě někdy okolí nepochopí,“ vysvětluje Ghesquiére. Nutno podotknout, že v nové kolekci se mu to tak trochu povedlo. Jednotlivé kousky totiž kombinují více stylů najednou. Od rockových prvků, po kůži nebo výrazné ostré tvary připomínající místní architekturu. Tou se právě značka Louis Vuitton nechala inspirovat a zapojila ji do své kolekce.
Spojení starého s novým
Módní trendy se opakují stále dokola. Lidé rádi nosí to, co je pohodlné, praktické, ale zároveň stylové a zábavné. Přesto, že se objevují nové módní trendy, po čase se stejně vracíme k tomu starému – ověřenému, které jsme kdysi tak milovali. Toho si je módní dům Louis Vuitton vědom, proto ve své kolekci spojil staré s novým. Staré se spojilo s novým – sukně a šaty pokryté flitry v minimalistickém střihu, výrazné křiklavé barvy zkombinované s neutrálními tóny nebo potištěné mikiny a kožené kabáty.
Foto: Facebook.com/louisvuitton.