Refresh pro značku Dolce&Gabbana. Kolaborace s Kim Kardashian přitáhla vytouženou pozornost značce s pošramocenou minulostí

Domenico Dolce a Stefano Gabbana tvoří módní duo už od roku 1985. Během svého působení na módním trhu dokázali proslavit svou značku jednak díky jedinečným kolekcím, ale postupem času také i díky skandálům, které se těmto dvěma návrhářům nevyhnuly. Nyní se snaží o velký návrat mezi módní špičku. Proto ke kolaboraci oslovili profesionální celebritu Kim Kardashian, která moc dobře ví, jak upoutat pozornost.

Dolce&Gabbana a jejich kontroverzní názory

Není žádným tajemstvím, že oba zakladatelé značky jsou homosexuálové. Do roku 2005 dokonce tvořili pár. Proto šokovali celý svět, když v roce 2015 přišli s odsouzením umělého oplodnění a veřejně zastávali názor, že uznávají pouze rodiny, které jsou tvořené otcem a matkou. Už tehdy je za takové vyjádření kritizoval celý svět. To ale bohužel neznamenalo konec jejich kontroverzním názorům.

V roce 2018 se objevila reklama na jejich módní značku, která urazila Čínu a byla považována za rasistickou.

Třešničkou na dortu upadající oblíbenosti byl nevybíravý instagramový komentář, kterým Stefano Gabbana zpěvačku a herečku Selenu Gomez. Nezdráhal se k jejímu postu napsat, že je ošklivá.

Selena Gomez patří dlouhé roky k nejsledovanějším celebritám na Instagramu. Komentář módního návrháře tak začali okamžitě kritizovat fanoušci, módní svět, ale i celebrity, které se od té doby drží od značky Dolce&Gabbana zpět, jako například Miley Cyrus.

Jak tedy napravit reputaci značky a znovu stoupnout na žebříčku oblíbenosti? Zkusme to přes Kim Kardashian, ke které mnozí vzhlížejí.

Kim Kardashian a její záliba v módě

Kdo sleduje reality show The Kardashian, kde slavné sestry prozrazují pikantnosti ze svých osobních životů, moc dobře ví, že Kim Kardashian je vášnivou milovnicí módy. Má svou vlastní módní značku Skims, která překvapivě slaví úspěch a na červeném koberci pravidelně nosí extravagantní róby předních módních značek.

Mimo jiné ale její osobní styl souzní se stylem značky Dolce&Gabbana, která je známá modely s vysokým pasem, upnutých korzetů a květovaných vzorů.

#Ciaokim přilákala pozornost

Módní přehlídka nesla heslo #Ciaokim. Jednotlivé modely se nesly ve znamení černé a bílé barvy. Střihy oblečení byly velmi ženské a poutaly pozornost především na úzký pas, na který ráda upozorňuje také samotná Kim Kardashian. Nechyběla sexy krajka a výrazné šperky.

Než zase parťáci Steffano a Domenico provedou nějaké veřejné faux pas, které zostudí jejich módní značku, mohou zatím slavit úspěch. Některé modely jsou opravdu velmi povedené. Co říkáte?

Zdroj: People.com.


Avatar

NikolKurkova

Oblékání je odrazem člověka - malý kousek z toho, kdo jste, je v tom, co máte na sobě (M. Jacobs). Můžete být každý den za někoho jiného a zároveň sami sebou. Tohle kouzlo na módě prostě miluji.