Značka Coach odstartovala jaro velkolepou kolekcí s názvem That’s My Ride, ve které se objevila zvučná jména v čele se zpěvačkou Jennifer Lopezovou, modelkou Kōki nebo rapperkou Megan Thee Stallionovou. Doufáme, že neprodané kousky této velkolepé kolekce neskončí znehodnoceny v popelnicích, jak tomu bývalo v minulosti u značky zvykem.
Jennifer Lopezová jako hlavní hvězda kampaně
Stuart Vevers, kreativní ředitel značky Coach, vybral jako hlavní hvězdu kampaně zpěvačku, herečku a módní ikonu Jennifer Lopezovou. Jennifer je ve světě uznávanou umělkyní, ke které vzhlíží mnoho žen napříč věkovými skupinami.
Jennifer Lopezová je známá svým vypracovaným tělem. To dala na obdiv i v jarní kampani Coach. V té se totiž objevuje v teplákových soupravách v crop střihu. V pohodové kampani Lopezová dokazuje, že nezáleží na tom, kolik vám je let. Móda je stále zábavná.
Hvězda modelingu Kōki vás vezma na skútr
Modelka a hudebnice Kōki, celým jménem Mitsuki Kimurová, nás provede jarní kampaní značky Coach na skútru centrem Tokia. V kampani se objevuje ve výrazné oranžové mikině s kapucí Horse and Carriage, ve které je nepřehlédnutelná. Jedná se zároveň o oblíbený kousek modelky z jarní kolekce Coach.
Chybět nesmí samozřejmě ani ikonická kabelka, která je zdobená růžovým popruhem. Třešničkou na dortu je opět logo značky v růžovém odstínu.
Rapperka Megan Thee Stallionová v kampani ukazuje svou fotogenickou stránku
Rapperka, zpěvačka a herečka Megan Thee Stallionová v kampani představuje stylový batoh krémové barvy. Ve stejném odstínu je i mikina opět v crop střihu, kterou doplňuje výrazná růžová kabelka. Nepřehlédnutelné jsou i šortky, ve kterých rapperka předvedla své ženské křivky.
Co se děje s neprodanými kabelkami? Podle všeho jsou záměrně zničené a „odepsané“
My jen „doufáme“, že z této kolekce se prodá vše. Před pár týdny totiž byla značka Coach nařčena z ničení neprodaných kabelek, bot a dalších kousků ze svých kolekcí!
Environmentalistka Anna Sacks s přezdívkou „The Trash Walker“ sdílela na Tiktoku a instagramu ukázku toho, jak vypadá neprodané zboží této značky, které našla v popelnicích. Na Tiktoku se video stalo virálním a získalo přes milion lajků.
„Jsem nadšená, že vám mohu ukázat všechny kabelky Coach, které jsem si koupila. Jak můžete vidět, všechny jsou osekány, což je politika značky Coach. To je to, co dělají s neprodaným zbožím. Přikážou zaměstnancům, aby to schválně rozsekali, aby to nikdo nemohl použít.“
říká Tiktokerka Anna Sacks když představuje svým divákům kabelku za kabelkou.
Anna dále zmiňuje, že toto chování rozhodně není v souladu s environmentálně orientovanými prohlášeními značky, kterými se pyšní na svém webu.
Značka Coach přišla obratem s oficiálním reakcí na svém instagramu, v níž se zavazuje k ukončení těchto praktik.
„Jsme odhodláni naplňovat principy udržitelnosti. Nyní jsme přestali ničit vratky poškozeného a neprodejného zboží v prodejnách a věnujeme se maximalizaci opětovného použití těchto produktů v Coach (Re)Loved a dalších programech cirkulace.“
Údajně se jedná o běžnou praktiku módních společností, jak píše FashionMagazine.com. Značka Coach tak bohužel nebude v branži jediná, která páchá podobné činy.