Britský e-shop s módou přestal retušovat modelky v plavkách a na internetu vzbudil senzaci

Britský e-shop s dámskou módou Boohoo.com s ročním obratem přes 580 milionů liber a s více než 2000 zaměstnanci patří k největším světovým hráčům na poli online prodeje módy. Marketingové oddělení společnosti Boohoo.com přišlo s velmi zajímavou kampaní plavek, která vzbudila rozruch na sociálních sítích i na stránkách předních světových médií.

O co jde? Boohoo spustilo letní kampaň s novou kolekcí plavek. To by samo o sobě ještě nebylo tak zajímavé. Čím ale Boohoo získalo velkou pozornost, jsou modelky. Nejsou totiž vůbec retušované!

Každá z modelek tak předvádí plavky i se svými nedokonalostmi, které jsou vlastně naprosto přirozené. Zapomeňte na dokonale hladkou pokožku, strie a další nedokonalosti jsou patrné na první pohled. V aktuální letní kampani jsou sebevědomé modelky bez zásahu všemocného photoshopu … a vypadají skvěle. I modelky z předního módní e-shopu jsou ženy, jako každé jiné.

Tento způsob propagace plavek a spodního prádla je vlastně pro módní e-shopy velmi výhodný. Každá žena se velmi snadno ztotožní s prezentovaným produktem a co víc, na sociálních sítích se strhla vlna pozitivních emocí, což přispívá k velmi levné propagaci značky jako takové.

Podobný kousek se povedl minulý rok i ještě zhruba o polovinu většímu britskému prodejci módy online Asos.com. Ve své loňské kampani rovněž vzbudili obrovský hype na celém internetu a právem si vyslechli a přečetli spoustu pozitivních ohlasů.

Foto: Boohoo.com.


Avatar

Agáta Eismannová

Jsem trochu snílek, trochu módní nadšenec, trochu romantik, trochu cynik. Zajímám se o zdraví a krásu, zejména o zevní péči o naše tělo. Není mi ale lhostejné ani to, co do svého těla dostávám skrze potraviny. Ráda předávám své vědomosti a zkušenosti i z oblasti zdravé výživy.