Britský e-shop s dámskou módou Boohoo.com s ročním obratem přes 580 milionů liber a s více než 2000 zaměstnanci patří k největším světovým hráčům na poli online prodeje módy. Marketingové oddělení společnosti Boohoo.com přišlo s velmi zajímavou kampaní plavek, která vzbudila rozruch na sociálních sítích i na stránkách předních světových médií.
O co jde? Boohoo spustilo letní kampaň s novou kolekcí plavek. To by samo o sobě ještě nebylo tak zajímavé. Čím ale Boohoo získalo velkou pozornost, jsou modelky. Nejsou totiž vůbec retušované!
Každá z modelek tak předvádí plavky i se svými nedokonalostmi, které jsou vlastně naprosto přirozené. Zapomeňte na dokonale hladkou pokožku, strie a další nedokonalosti jsou patrné na první pohled. V aktuální letní kampani jsou sebevědomé modelky bez zásahu všemocného photoshopu … a vypadají skvěle. I modelky z předního módní e-shopu jsou ženy, jako každé jiné.
Tento způsob propagace plavek a spodního prádla je vlastně pro módní e-shopy velmi výhodný. Každá žena se velmi snadno ztotožní s prezentovaným produktem a co víc, na sociálních sítích se strhla vlna pozitivních emocí, což přispívá k velmi levné propagaci značky jako takové.
Podobný kousek se povedl minulý rok i ještě zhruba o polovinu většímu britskému prodejci módy online Asos.com. Ve své loňské kampani rovněž vzbudili obrovský hype na celém internetu a právem si vyslechli a přečetli spoustu pozitivních ohlasů.
Foto: Boohoo.com.