Před pár týdny na pařížském týdnu představila módní značka The Row svou kolekci podzim-zima 2024/2025. Módní značka je známá svým jedinečným nadčasovým stylem, který se ne vždy setkává s pozitivními ohlasy. Ovšem tentokrát značka vyvolala pozdvižení, které se dotklo mnoha novinářů a redaktorů módy – zákaz pořizování záznamů z módní přehlídky. Co bylo důvodem?
The Row a její zakladatelky sestry Olsenovy
Sesterské duo Ashley a Mary-Kate Olsen vám nemusíme představovat. Tyto úspěšné herečky ukončily v roce 2004 svou hereckou kariéru, která se věnovaly od ranného dětství. V roce 2006 se rozhodly naplno věnovat módě, která byla jejich největší vášní. Založily si svou módní značku The Row, která měla základy v jejich bohémském stylu. Málokdo věřil, že se dostanou na vrchol luxusních módních značek. Nejen, že nyní patří k nejúspěšnějším módním značkám, svou jedinečností jsou si sestry moc dobře vědomy. O čemž svědčí i zákaz mobilních telefonů na jejich poslední módní přehlídce. S tímto trendem by rády pokračovaly i nadále. Po celém světě se mezi redaktory módy roznesla otázka, zda je jejich rozhodnutí vrcholem tichého luxusu?
Možná inspirace značkou Balenciaga
Kdo viděl nejnovější film o Cristóbalu Balenciagovi, tak má jistě v paměti, že jeden z nejúspěšnějších módních návrhářů haute couture musel během své kariéry bojovat s padělky jeho tvorby, které se vyráběly na základě skic a návrhů novinářů, kteří se zúčastnili jeho módních přehlídek. Aby se nezačaly padělky šířit dříve, než bude kolekce uvedena a představena prodejcům, zakázal společně s Hubertem de Givenchy přítomnost tisku na svých módních přehlídkách. Nechaly se snad sestry Olsenovy inspirovat rozhodnutím Balenciagy?
Fotografie na sociálních sítích v rámci propagace nepotřebují
Módní značka The Row zažívá úspěšné roky. Módní kousky této jedinečné značky jsou stále více oblíbené u celebrit jako třeba Jennifer Lawrence nebo zpěvák Harry Styles. Fotografie ze svých módních přehlídek, které šíří sami influenceři a novináři, tak v rámci propagace nemají tolik zapotřebí. Některých se jejich rozhodnutí o zákazu pořizování fotografií dotklo a sestry Olsenovy se setkaly s nepochopením. Objevily se ale i názory, že je toto rozhodnutí důkaz skutečného luxusu. Uvidíme do budoucna, jestli značku The Row budou následovat i další módní značky. Už jen to, že si lidé mohou módní přehlídku užít naplno bez mávání telefonem před obličejem, je v dnešní době zajímavá inspirace.
Zdroj: people.com/mary-kate-ashley-olsen-the-row-paris-fashion-week-no-phone-policy-everything-to-know-8601623