Krása inspirovaná „francouzskými ženami“ byla dlouhou dobu hnací silou v kosmetickém průmyslu. A právě tuto autentickou esenci francouzské krásy spojila značka Lancôme s Louvrem – ikonickým uměleckým muzeem v srdci Paříže – ve své nejnovější kolekci.
Kolekce zrozená v Louvru
Tato šestidílná edice Lancôme přináší některé z nejlepších produktů značky a zároveň novinky, které jsou prezentovány v balení inspirovaném uměním Louvru. Například jeden z oblíbených produktů, Advanced Génifique Serum, byl nově zabalen do lahvičky s motivem bohyně Hygie. Čtyři odstíny rtěnky L’Absolu Rouge Drama Matte jsou prezentovány v obalech, které odkazují na sochy Louvru. Spícího Hermaphrodita, Dianu z Gabies, Nymfu Echo a Nymfu se štírem.
Více než jen krása
Spolupráce Lancôme s Louvrem má hlubší smysl než jen vytvoření kosmetických produktů. Oba partneři chtějí přesměrovat pozornost tradičně zaměřenou na mužské umělce k ženám, které je inspirovaly. Rachelle Mladjenovic, vedoucí marketingu Lancôme, vysvětluje, že jejich cílem bylo představit příběhy silných žen.
„V uměleckých dílech často nacházíme tragédii, a proto jsme chtěli představit pozitivní příběhy žen,“ říká Mladjenovic. „Když jsme četli o ženách, které inspirovaly tyto sochy, řekli jsme si: ‚Takové jsou ženy, které reprezentují Lancôme .‘ Nechtěli jsme vybírat pouze nejslavnější umělce nebo nejznámější múzy, chtěli jsme vybrat ty nejpůsobivější.“
Umění se stává inspirací
V rámci kampaně této kolekce se známé celebrity staly tvářemi Lancôme a ztělesňují konkrétní sochy Louvru. Zendaya zastupuje bohyni vítězství, Samothraki, a je zobrazena jako její slavná socha s roztaženými křídly. He Cong představuje Venuši z Milo, bohyni lásky a moře. Aya Nakamura se objevuje vedle řeckého básníka Corinea. A Amanda Seyfried stojí vedle Diany z Gabii, bohyně měsíce nebo lovu.
Závěr
Spolupráce mezi Louvrem a Lancôme představuje výjimečné spojení umění a krásy, které má ambici nejen obohatit svět kosmetiky, ale i umění. Obě instituce společně aspirují k inspiraci a osvěžení nové generace návštěvníků muzeí.
Podobně jako videoklip Beyoncé v Louvru, který přitáhl pozornost k uměleckému dílu Portrét Madeleine, tato spolupráce má potenciál posunout svět umění a krásy do popředí veřejného zájmu. Lancôme i Louvre věří, že sdílením této vize mohou rozproudit diskuzi o kráse a jejím různorodém pojetí. Doufají, že tímto způsobem budou lidé motivováni k návštěvě Louvru při své cestě do Paříže a k objevování bohatství umění a krásy. Poznání, že pravá síla vychází zevnitř, je hlavním poselstvím této úžasné spolupráce.