Shein je čínský internetový obchod, který funguje již od roku 2008 a specializuje se na prodej módních a lifestyle produktů, jako jsou oblečení, doplňky, šperky a další. Je známý pro nabízení trendového a cenově dostupného zboží.
Jak nakupovat na Shein?
E-shop Shein patří k intuitivním on-line obchodům a zákazníci obyčejně nemají velký problém se na Shein e-shopu zorientovat.
Produkty lze na e-shopu objednat v hlavních kategoriích:
- Ženy
- Nadměrné velikosti
- Děti
- Muži
- Domov a bydlení
Oblečení a další produkty se dají lehce filtrovat podle materiálu, stylu, velikosti a barvy. Módní kousky se pak dají řadit dle ceny, hodnocení a nového zboží.
SHEIN AKCE / SLEVY / VÝPRODEJE
Shein je fast fashion e-shop, který prodává vlastní značku oblečení a módních doplňků. Svoje zákazníky získává především díky nízké ceně a častým výprodejům.
Věrnostní program
Shein poskytuje svým zákazníkům bodový program, který je odměňuje za jejich aktivity v aplikaci. Tyto body lze využít k uplatnění slev na nákupy a mohou zákazníkům pomoci snížit celkovou hodnotu svého nákupu u Shein až o 70 %, avšak je třeba si uvědomit, že platnost bodů může být časově omezena.
Zákazníci mohou získávat body tím, že otevřou aplikaci každý den, hrají minihry ve virtuálním obchodě a píšou recenze na zakoupené produkty.
Platební metody
Shein nabízí tyto způsoby platbou:
- Kreditní/debetní karty
- PayPal
- Google pay
Možnosti doručení do ČR, cena poštovného, doprava
Standardní doprava je bezplatná při objednávkách nad 9 € (cca 215 korun). U objednávek pod tuto částku je poplatek 3,90 € (okolo 90 korun).
Doba doručení zásilky
Prodejce uvádí přibližnou dobu doručení do České republiky dva týdny, k tomu jeden až tři dny na zpracování objednávky.
Prodejce upozorňuje, že i když se snaží dodržet předpokládaný termín, skutečné datum doručení může být ovlivněno vnějšími faktory, jako je počasí nebo letové podmínky. Někteří zákazníci hlásí, že se ani po několika týdnech nedočkali svých objednávek.
Reklamace, vrácení
Vrácení zboží je možné pouze v případě, že je nevyužité, nevyprané a nepoškozené, a že jsou s veškerými původními visačkami. Některé produkty, jako jsou například spodní prádlo a šperky, nemohou být vráceny ani vyměněny.
Pro vrácení zboží se přihlaste do svého účtu na stránkách či v aplikaci SHEIN, kde najdete možnost “Vrátit položku‚‚. Zadejte důvod vrácení a potvrďte tuto akci. Balíček s vráceným zbožím musí být označen vytištěným štítkem.
Zákaznický servis
Zákaznický servis je dostupný přímo na stránkách e-shopu, kde se můžete obrátit na podporu. Eventuálně můžete najít odpovědi na své otázky v sekci “Časté dotazy“.
Aplikace SHEIN
Aplikace Shein se stala jednou z nejstahovanějších nákupních aplikací, která soupeří s H&M, ZARA, ASOS, Uniqlo a jinými velkými e-shopy. Umožňuje uživatelům snadno procházet a nakupovat produkty, stejně jako sledovat aktuální trend a slevy.
Navíc umožňuje uživatelům ukládat své oblíbené položky, udržovat si seznamy žádostí a sledovat stav svých objednávek. Aplikace také nabízí možnost hodnocení produktů a komunikaci se zákaznickou podporou.
SHEIN je ovšem znám i svými kontroverzemi, na které jsme upozorňovali také v článku.