Odmalička se pohybuje ve světě kamer a fotoaparátů. Zažila bouřlivý dlouholetý vztah se zpěvákem Justinem Bieberem. Diagnostikovali jí onemocnění lupus a musela podstoupit transplantaci ledviny. Nyní Selena Gomez vydala životopisný film, který dokazuje, že už není obyčejnou hvězdou kanálu Disney.
Životopisný dokument, který představuje Selenu, jak ji neznáme
Všichni známe Selenu Gomez jako krásnou a usměvavou herečku a zpěvačku. Postupem času se stala jednou z nejsledovanějších celebrit na sociálních sítích. Na instagramu ji aktuálně sleduje 355 milionů sledujících.
Selena se rozhodla využít svůj potenciál a získanou slávu, aby šířila větší povědomí o boji s úzkostmi a depresemi. Duševní zdraví je jí osobně blízké. Jak ostatně prozrazuje ve svém životopisném dokumentu, který se natáčel čtyři roky a věděla o něm jen malá hrstka lidí.
Selena Gomez otevřeně přiznává, že trpí bipolární poruchou. Během svého dospívání měla těžké deprese a stavy úzkosti, kvůli kterým musela předčasně ukončit světové turné (koncert se měl konat také u nás v České republice, bohužel bylo turné krátce předtím zrušeno).
Životopisný dokument Selena Gomez: My mind & Me prozrazuje mnoho tajemství a zákulisních informací, které prozrazují, čím vším si zpěvačka za ty roky slávy musela projít.
Mimo to ale prozrazuje, proč vůbec byla založena její kosmetická značka Rare Beauty a jaké je její poselství.
Rare Beauty jako nedílná součást neziskového fondu
V roce 2020 představila Selena Gomez svou kosmetickou značku, o které mnozí mysleli, že bude pouhým výkřikem do tmy, jelikož se o to pokoušelo mnoho známých osobností.
Proto bylo velkým překvapením, když se výhradním prodejcem Rare Beauty ujal řetězec Sephora, který kosmetickou značku Gomez rozšířil do svých prodejen po celém světě a těší se úspěchu.
Rare Beauty má ale za úkol mnohem více. Je nedílnou součástí neziskového fondu Rare Impact, kterému putuje 1% z celkového prodeje kosmetické značky. Z finančních prostředků pak lidé získávají potřebné zdroje k podpoře duševního zdraví.
Z módní ikony filantropkou
Jak prozrazuje ve svém životopisném dokumentu, Selena Gomez vidí svou budoucnost ve filantropii a pomoci lidem. Kromě toho se chce ale více věnovat módě, která je její celoživotní vášní.
Dočkáme tak nové módní značky Rare, která bude plná osobitého stylu Gomez? Věříme, že brzo se objeví první vlaštovky. Co myslíte?
Zdroj info: https://en.wikipedia.org/wiki/Selena_Gomez.