Hugo Boss prochází kompletní změnou. Chce se soustředit na mladou generaci

Módní značka Hugo Boss se rozhodla pro razantní změnu. Nejprve došlo ke zmodernizování loga, které bylo inovované po téměř padesáti letech. Následně na to představila módní značka kampaně, kterými startuje novou éru. Hugo Boss se chce více soustředit na mladou generaci.

Změna loga po padesáti letech

Když už změna, tak pořádná. U Hugo Boss jsou toho názoru, že nestačí pouhé moderní kampaně, pro úspěch je třeba sáhnout po razantním kroku, který dá všem jasně najevo, že opravdu přichází nová éra. A právě proto došlo ke změně loga. Mnozí tuto změnu ani nezaznamenali, protože logo vypadá téměř stejně. Nepatrná změna je ale ve fontu písma, které má působit mladistvě a moderně.

Jak uvádí server VogueBusiness.com, značka Hugo Boss chce nyní nově více odlišit své dva brandy Hugo a Boss. V minulosti nebylo zcela zřejmé, jakým směrem který brand cílí, což by se nyní mělo změnit. Vlajkovou lodí značky by měl být brand Boss s cílem oslovit mileniály neboli generaci Y. Aktuální nastupující generaci Z pak má uspokojit brand Hugo.

„Pokud někdo ukončí studium na univerzitě a začíná s hledáním svého zaměstnání, volbou takového člověka by mělo být sáhnout po obleku Hugo,“

přibližuje směřování značky v rozhovoru pro Vogue Business Daniel Grieder, CEO Hugo Boss.

Kampaň – buďte svým vlastním BOSSem

Značka Hugo Boss do svých nových kampaní vybrala mladé známé osobnosti, které mají velkou základnu fanoušků. Jedná se například o modelku Kendal Jenner, modelku Hailey Bieber, rappera Future, boxera Anthonyho Joshua nebo hvězdu TikToku Khaby Lame. Záměrně do kampaní obsadila známé osobnosti z různých společenských oblastí, aby oslovila co nejširší spektrum lidí po celém světě.

Kampaně za lovem mladé generace mají jasné poselství – buďte svým vlastním BOSSem.

Nová koncepce Boss nezná pravidla

Kampaně byly připravené pro obě své dceřiné značky Boss i Hugo. Mají ale mnoho společného. U Hugo Boss jsou si moc dobře vědomi toho, že pohodlí je v dnešní době sázkou na jistotu. Proto se v nových kampaní objevují sportovní kousky, často v dokonce v unisex verzi.

Spodní prádlo BOSS je samozřejmostí

Změně loga neuniklo ani spodní prádlo značky Boss. I to je součástí nových kampaní. Jako modela zvolila značka tenisovou star Mattea Berrettiniho, jehož vypracované tělo zaručeně připoutá stejnou pozornost, jako nové spodní prádlo. Co říkáte?


Avatar

NikolKurkova

Oblékání je odrazem člověka - malý kousek z toho, kdo jste, je v tom, co máte na sobě (M. Jacobs). Můžete být každý den za někoho jiného a zároveň sami sebou. Tohle kouzlo na módě prostě miluji.