Ikona amerického fotbalu Tom Brady, který před pár týdny ohlásil konec své sportovní kariéry, rozhodně nehodlá jen sedět na gauči a užívat si své jmění. Tom Brady se totiž rozhodl investovat do své vlastní módní značky s názvem BRADY.
Tah to byl poněkud překvapivý. Tom Brady nikdy nepůsobil jako sportovní hvězda, která se věnuje více módě, než sportu samotnému, jako tomu bylo například u Davida Beckhama. Jediné znatelné spojení s módou byl snad fakt, že Tom Brady je manželem topmodelky Gisele Bündchen.
BRADY Brand
Dnes je tomu přesně měsíc, kdy světlo světa spatřila jeho první módní kolekce. Módní řadovka Toma Bradyho odráží Tomův životní styl sportovce. Jednoduché, elegantní a praktické. Tak by se dalo shrnout, jak první kolekce značky BRADY působí. Oblečení, které je určeno pro atlety a sportovce, se ale nesetkalo pouze s pozitivním přijetím.
Ve veřejném prostoru se objevují názory, že Bradyho kolekce je strohá a cenově přepálená logománie. Tričko za 75 $ (1600 Kč) a tepláky za 150 $ (3200 Kč) zkrátka nepatří k nejlevnějšímu, co trh umí nabídnout.
I přes to však Brady na svém twitteru tvrdí:
„Na této kolekci jsme pracovali 3 roky. Každá položka je jedinečná, je inovativní a má skvělou funkci a účel. Toto jsou kousky, které jsem jako sportovec miloval.“
Today’s the day. 3 years in the making. @bradybrand is live! Hit the link to get yours!! https://t.co/BbImNcB9Ij pic.twitter.com/7op2iNGsu7
— Tom Brady (@TomBrady) January 12, 2022
V rozhovoru pro Hypebeast Brady hovoří o své vizi navrhnout nadčasové oblečení, které bude vypadat dobře i za 25 až 30 let. Myšleno je to ovšem ve smyslu vypadat dobře na starých fotografiích, nikoliv tak, že by oblečení vydrželo takto dlouhou dobu.
Oficiální instagramový účet značky BRADY Brand má zatím necelých 200.000 sledujících, což je po měsíci od oficiálního představení první kolekce možná trochu za očekáváním. Když před 5 lety představila svou módní značku Inamorata Emily Ratajkowski, takřka přes noc značka nabrala na instagramu miliony sledujících.
Uvidíme, jak se Bradyho módnímu počinu bude dařit do budoucna. Říká se, že v jednoduchosti je síla, ale nesmí se to přehánět.