Gucci představil kampaň plnou hollywoodských hvězd. Její start proběhl ve fiktivní talk show Jamese Cordena

Luxusní módní značka Gucci, která se pravidelně umisťuje na nejvyšších příčkách žebříčků nejluxusnějších značek světa, bere své 100. výročí vzniku opravdu vážně. Před pár dny byla představena nová kampaň, v níž se to slavnými jmény jen hemží.

Kreativní ředitel módní značky Gucci Alessandro Michele toho nemá málo. Sám navrhl novou kolekci hodinek, o které jsme vás informovali, a nyní uvedl kampaň s názvem BeLoved. A že půjde o velkolepou kampaň, bylo už předem jasné. Michele trefil jackpot, když se rozhodl, že tváří celé kampaně nebude jen jedna.

Pečlivý výběr z červeného koberce

Kampaň BeLoved nese jasné poselství. Jak už název napovídá, kampaň se nese v duchu nejmilovanějších a nejoblíbenějších kousků značky Gucci. A to nejen samotných návrhářů značky, ale také jejich nositeli především z červeného koberce. Proto byly vybrány celebrity, které patří mezi dlouholeté milovníky Gucci.

Kampaň plná hvězd a přátel značky

Mezi tváře kampaně BeLoved patří herečky Sienna Miller, Dakota Johnson, Awkwafina, Diane Keaton, tenistka Serena Williams a také oblíbený bavič James Corden nebo zpěvák Harry Styles. Právě James Corden spolu s Harry Stylesem kampaň odstartovali ve fiktivním rozhovoru v talk show Jamese Cordena. Zpěvák Harry Styles sbírá jednu cenu Grammy za druhou a stává se čím dál oblíbenějším především pak u mladší generace, i proto byl pro značku Gucci ideálním kandidátem.


Avatar

NikolKurkova

Oblékání je odrazem člověka - malý kousek z toho, kdo jste, je v tom, co máte na sobě (M. Jacobs). Můžete být každý den za někoho jiného a zároveň sami sebou. Tohle kouzlo na módě prostě miluji.