Luxusní módní značka Gucci, která se pravidelně umisťuje na nejvyšších příčkách žebříčků nejluxusnějších značek světa, bere své 100. výročí vzniku opravdu vážně. Před pár dny byla představena nová kampaň, v níž se to slavnými jmény jen hemží.
Kreativní ředitel módní značky Gucci Alessandro Michele toho nemá málo. Sám navrhl novou kolekci hodinek, o které jsme vás informovali, a nyní uvedl kampaň s názvem BeLoved. A že půjde o velkolepou kampaň, bylo už předem jasné. Michele trefil jackpot, když se rozhodl, že tváří celé kampaně nebude jen jedna.
Pečlivý výběr z červeného koberce
Kampaň BeLoved nese jasné poselství. Jak už název napovídá, kampaň se nese v duchu nejmilovanějších a nejoblíbenějších kousků značky Gucci. A to nejen samotných návrhářů značky, ale také jejich nositeli především z červeného koberce. Proto byly vybrány celebrity, které patří mezi dlouholeté milovníky Gucci.
Kampaň plná hvězd a přátel značky
Mezi tváře kampaně BeLoved patří herečky Sienna Miller, Dakota Johnson, Awkwafina, Diane Keaton, tenistka Serena Williams a také oblíbený bavič James Corden nebo zpěvák Harry Styles. Právě James Corden spolu s Harry Stylesem kampaň odstartovali ve fiktivním rozhovoru v talk show Jamese Cordena. Zpěvák Harry Styles sbírá jednu cenu Grammy za druhou a stává se čím dál oblíbenějším především pak u mladší generace, i proto byl pro značku Gucci ideálním kandidátem.