Značka Pietro Filipi, která spadá pod skupinu C2H, působí na českém trhu téměř třicet let. Pravidelně se účastní také tradičního Mercedes Benz Prague Fashion Week, kde představuje své nové kolekce. Bohužel ani této vyhlášené české značce se nevyhnula krize spojená s koronavirem.
Módní segment zažívá těžké časy
Prodejny jsou bohužel zavřené a módní značky proto trpí. Obzvlášť ty, které nejsou až tak etablované v online světě. V případě značky Pietro Filipi, která nabízí prémiovou byznys módu, pak koronakrize zásadně narušila byznysový model – od nabídky, kterou omezují nařízení vlády, až po poptávku, která se v lock-downem sužované zemi soustředí jinými směry.
Jak zveřejnil server iRozhlas, Pietro Filipi se chystá propustit všechny pracovníky svých 23 kamenných poboček. Formální proces řešení úpadku je nevyhnutelný i u sesterské značky Kary, jak uvedl výkonný ředitel C2H Michal Mička.
Uvidíme, jak se celá situace bude dále vyvíjet a jaká další budoucnost čeká Pietro Filipi i další české značky, které v současné situaci velmi trpí.