Je mladá, krásná a svojí postavou muže po celém světě šálí natolik, že ji přezdívají nová Emily Ratajkowski. Asi tak se dá popsat mladá Američanka Sophie Mudd, která jakoby měla tělo stvořené od samotného Pána Boha. Jak ale zní příběh dívky, která umí mnohem víc, než jen lákat svým dekoltem?
Moderní modeling už dávno nepotřebuje pódia a jeviště
Pokud mezi současnými modelkami a hvězdami můžeme najít takové, které popírají staré dobré způsoby, tak mezi ně určitě Sophie Mudd patří. I když se těší pozornosti a přirovnávání k těm nejhezčím modelkám současnosti, Sophie se neproslavila ani žádným focením, či zastoupením módního domu.
Tajným receptem k úspěchu je sociální síť Instagram, na kterém Sophie získala opravdu neuvěřitelný počet obdivovatelů a followerů, což ji vyneslo mnoho výhod, včetně ověřeného uživatelského účtu. Patří tak mezi mladé modelky, kterým sociální sítě otevřely dokořán dveře světového modelingu.
Specialistka na plavky a sportovní módu
Určitě spoustu lidí (a především mužů) napadne, že schovat Sophii do šatů nemusí být to nejlepší, jak s jejími přednostmi naložit. To ví moc dobře jak Sophie, tak i známé značky, jejichž ambasadorkou se v posledních letech stala.
I když ji věhlasné módní dómy stylu Versace, Dior a podobné neoslovili, mladá modelka se i tak dočkala zajímavých kontraktů u značek jako Bountinela či Frankies.
Jaká je budoucnost modelky?
Spousta modelek zná velice dobře pořekadlo, že s jídlem roste chuť. To ale jako by se Sophie netýkalo a ani příliš nejeví zájem o rozvoj přímo na módním poli. Sponzorství od sportovních značek jako je Nike je módním vrcholem a sama Sophie Mudd se raději realizuje tam, kde celý její příběh začal. Na sociálních sítích v popředí s Instagramem. A je to vskutku činnost výdělečně velmi zajímavá, dle serveru BiographyPedia.org si jedním sponzorovaným příspěvkem na instagramu přijde až na 3.800 dolarů, což je částka, která se blíží 100.000 Kč.