Módní průmysl patří k těm odvětvím, která jsou výrazně zasažena koronavirovou epidemií. Ochromení nejen čínského, ale i celosvětového trhu s prodejem i produkcí módy, bude mít v následujících měsících ještě své dohry. Velké módní značky se tak snaží i svou troškou přispět k lepším zítřkům. Švédská stálice H&M dnes oznámila své rozhodnutí přispět nově vzniklé nadaci COVID-19 Solidarity Response Fond částkou 500.000 dolarů na výzkum vakcíny proti COVID-19.
Foto: SamaraHeisz5 / Shutterstock.comCOVID-19 Solidarity Response Fond je první sbírkou svého druhu. Nadace vznikla za účelem získání finančních prostředků na podporu výzkumu vakcín, testů a léčby, ale i za účelem zajištění potřebných zásob lékařským pracovníkům. Jejím cílem je zabezpečit, aby byly připraveny všechny země, především ty s nejslabšími systémy zdravotnictví.
Tento fond, který má několik hlavních podporovatelů včetně Facebooku a Googlu a vznikl na žádost Světové zdravotnické organizace (WHO). Přispět tomuto fondu můžete i vy prostřednictvím stránek https://covid19responsefund.org/!
Covid-19 Solidarity Response fond je v současné době jediný způsob, jak mohou jednotliví dárci a další charitativní dárci přispět k celosvětovému úsilí WHO.
Foto: Shutterstock.com.