Svět luxusních značek je pouhým smrtelníkům vzdálen asi jako život hollywoodských hvězd. Stejně jako život hollywoodských hvězd ale tiše obdivujeme i vysokou módu v podání těch nejvyhlášenějších luxusních značek. Navzdory vysokým cenám se Gucci těší velké oblibě a o zákazníky zkrátka nouzi nemá. Však se také může Gucci konečně pyšnit pyšnit oceněním „nejprodávanější luxusním módní značka“ dle žebříčku The RealReal, kdy se značce podařilo přeskočit i stálici Louis Vuitton.
Aktuální vzestup značky Gucci má na svědomí nejspíše dobře nastavená obchodní strategie i poutavé kampaně. Gucci nenabízí jen oblečení, ale také doplňky, dekorace a kosmetiku, která je cenově asi nejdostupnější. Svou popularitu značka jen potvrzuje tím, že ji hojně nakupují i vlivné osobnosti.
Luxusní brandy svádí každodenní boj o přízeň zákazníků a snaží se být těmi nejlepšími a nejluxusnějšími na trhu. Server The RealReal pravidelně zveřejňuje žebříček, ve kterém porovnává, které značky byly nejvyhledávanější a nejprodávanější. Nejnovější žebříček potvrzuje, že nejprodávanější a tedy nejúspěšnější módní značkou je aktuálně Gucci. Značka Gucci obstála v neskutečně silné konkurenci a vytlačila z čela například již zmíněný Louis Vuitton nebo Chanel, které obsadily druhé a třetí místo.
Jak už bylo naznačeno, pořídit si cokoliv od Gucci není levná záležitost. Právě naopak. Ne každý je ochotný obětovat desetitisíce například za šaty, které si vzhledem k ceně moc často neoblékne, takže je tolik nevyužije. Nedávno zveřejněný žebříček serveru The RealReal je ale důkazem, že si značka vydobyla své čestné místo v módním průmyslu. Navíc kolem ní nejsou žádné kauzy a kontroverze, takže se jedná o kvalitu ve všech směrech.
Jak to máte s nákupem oblečení vy? Potrpíte si na drahé oděvy, nebo se spíše přikláníte k názoru, že vysoká cena nezaručuje kvalitu?
Foto: Gucci, Instagram.