90. ročník věhlasného veletrhu pánské módy Pitti Uomo 2016, který se jako vždy konal v italské Florencii ve dnech 14 – 17. 6. 2016, přinesl spoustu kreativní inspirace pro elegantní pánský šatník. Posuďte sami.
Jaké tipy, triky a detaily zdobily 90′ ročník?
Kobaltově modrá – nikdo si nedělá iluze, že by klasickou a tradiční navy modrou mohla z jejího výsostného postavení ve světě byznys módy tahle svěží alternativa ve formě kobaltové modři vystrnadit, každopádně na letošním Pitti to tak skutečně vypadalo.
Neutrální barvy – velké módní řetězce, jako jsou H&M, ZARA a další, nám neustále servírují basics. Základní prvky oblečené v neutrálních barvách, se kterými kombinujeme velmi úspěšně většinu našich outfitů. Pitti Uomo jakoby se inspirovalo. Celá řada gentlemanů se řídila heslem „keep it simple“.
Růžová – jemné pastelové odstíny růžové jsou mužnější, než si mnozí mohou myslet. Lehká lněná saka v růžové barvě působí pro někoho možná odvážně, nicméně ani trochu zženštile – pokud se to umí nosit- viz galerie nahoře.
Pitti Uomo táhne a láme rekordy
Letošní ročník přispěl řadou rekordů – dle oficiálního webu pittimmagine.com byl celkový počet nakupujících návštěvníků o 2,5 % vyšší než v loňském červnovém Pitti – v absolutních číslech byla překonána hranice 20 500 nakupujících návštěvníků a z toho 8 400 ze zahraničí. Celkový počet všech návštěvníků pak přesáhl těžko uvěřitelných 30 000.
Úchvatná čísla. Itálie je v pánské módě opravdu někde jinde, než naše Česká republika, nebo si snad dokážete představit, že bychom třeba v Praze měli třídenní festival pánské módy, který by navštívilo přes 30 000 lidí?
Obrátzky: pittimmagine.com